146 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Интернет магазин "AVTODRIVE"

Liqui Moly

Liqui Moly

Знайомтеся - Liqui Moly

 

 

Як-то в повоєнний час в одному з магазинчиків армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенле виявив жерстяної бутилкою, що містить спеціальну рідку суміш для добавки в моторне масло, і продавався під невідомої на той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від ушкоджень у разі раптової втрати масла. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) – дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту дивовижні захисно-змащувальні властивості. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні масляного бака і витоку моторного масла. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для можливості благополучно приземлити пошкоджені машини.

У 1955 році Ханс Хенле викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» та патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року Ханс Хенле заснував компанію «Liqui Moly GmbH», яка роком пізніше влаштувалася в центрі міста Ульм на вулиці Ольгаштрассе (Olgastrasse). Саме тут почав свою історію перший продукт компанії — присадка в моторне масло (Oil-Addіtіv), обозначавшаяся тоді абревіатурою «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (Присадка в моторне масло), Kfz-2 (Присадка в трансмісійне масло), Kfz-3 (Універсальна змазка) і Kfz-4 (Монтажна паста). Ці чотири продукту і становили першу програму продуктів. І навіть зараз продукція на основі дисульфіду молібдену займає важливе місце в асортименті компанії.

На початку 70-х років ця програма поповнилася новими групами продуктів — ремені безпеки та дитячі сидіння для салону автомобіля, а в 1973 році програму поповнили паливні присадки. Ця комбінація продуктів успішно служила протягом усіх 70-х років і стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині, яке компанія впевнено тримає і по сей день. Слідуючи традиції, перші моторні масла «Liqui Moly», що випускалися в чотирьох класах в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену, який забезпечував надійний захист від зносу.

З часом змінився і зовнішній вигляд фірмового логотипу. З простих літер «LM» стало двох рядкове написання «LM " Liqui Moly», при цьому змінився і колір логотипу — з одноколірного він став синій-червоно-білим.

У 70-ті роки компанія робить перші широкі кроки в рекламі, організовуючи перші рекламні акції, які стали сенсаційними на той момент і згадуються навіть сьогодні. Два «Жука» концерну Volkswagen (VW-Kaefer) обігнули найбільше озеро Німеччини Бодензее (Bodensee), маючи в масляній системі замість масла тільки присадку з дисульфідом молібдену (MoS2-Oeladditiv). Це стало грандіозним доказом якості продуктів «Liqui Moly» і отримало широкий резонанс в ЗМІ. Після цього марка і продукція «Liqui Moly» стала постійно з'являтися і рекламуватися як в авто, так і у мотоспорті.

Саме в 70-х роках розпочалося перше зондування закордону. Угорщина, колишня Югославія, Австрія та Швейцарія були першими країнами, у яких почали продаватися присадки «Liqui Мoly». Також були здійснені перші поставки в заокеанські країни, такі як Чилі та Аргентина.

Чергова щабель успіху була досягнута з входженням в бізнес моторних масел в кінці 70-х. Сьогодні, завдяки грамотній роботі, компанія є одним з лідерів в цій області і має одну з найбільш повних програм моторних масел для всіх типів автомобілів.

Особливо знаменним для компанії став 1978 рік. Саме в цьому році компанія почала виробляти присадки на власному заводі. Саме з цієї причини був здійснений черговий і останній переїзд компанії в промислову зону міста Ульма — район Ульм-Леєр (Ulm-Leer), де зараз знаходиться завод компанії.

З роками постійно розширювався асортимент продукції, з'являлися нові групи товарів: продукти по догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти і т. д. Потім послідували і інші лінійки продуктів: засоби по догляду за лаком, за пластиком, а також програми продуктів для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і навіть зброї, які зайняли гідне місце в асортименті компанії. З часом додалися ще кілька лінійок: клеї, герметики, антикори і т. д. В результаті утворився повний асортимент продукції за програмами професійних продуктів для сервісу, засобів по догляду і ремонту автомобілів, мотоциклів, моторних човнів, велосипедів і садової техніки. Принцип роботи – «ВСЕ з одних рук», збільшив популярність і оборот компанії. При цьому потрібно відзначити, що майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії в тісній співпраці з автомобілебудівниками і для всіх напрямів пропонуються необхідні супутні інструменти, обладнання та інша підтримка.

У 1983 році компанія приймає важливе рішення, що стосується німецького ринку. Вона починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки та інших споживчих товарів. Таким чином, продукти «Liqui Moly» стало можливим знайти на магазинних полицях всіх відомих торгових мереж по всій території Німеччини. У цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенле передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінив дует — Йоганнес Хенле (Johannes Henle) і Ернст Простий (Ernst Prost).

Своє місце на ринку моторних масел компанія зайняла у 1986 році, створивши і впровадивши програму утилізації відпрацьованого масла. Наступною перевагою перед конкурентами стало застосування багаторазової тари для олії. Принцип полягав у можливості поміняти порожньої тари на повну. Тим самим покупець звільнявся від обов'язку утилізації порожніх бочок з-під масла, які стали замінювати на багаторазові. Таким чином, компанія придбала популярність активного прихильника захисту навколишнього середовища.

Наступним кроком для компанії стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторного масла, за умови регулярних закупівель. Тим самим запрацювала програма «Автомайстерні», яка додатково затвердила положення компанії на ринку масел.

1987 рік став роком створення фірмової каністри для моторного масла ексклюзивної форми, яка успішно служить і по сьогоднішній день. Її поява визначило подальше серйозне ставлення до компанії з боку великих конкурентів на ринку масел. Залишаючись на протязі всієї діяльності компанії номером 1 на німецькому ринку автохімії і присадок, компанія поступово домоглася визнання і на ринку моторних масел.

Багато років компанія була спонсором авто-і мотоспорту. Так наприклад, у 1989 році компанія спонсорувала команду класу «Формула 1» AGS.

З приходом в компанію Ернста Проста у 1990 році, як керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися глобальні зміни. Так як робота з ексклюзивними представниками в рамках зростаючої конкурентоспроможності заважала розширення дистрибуції компанії, були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для інших контактів та роботи з новими партнерами по збуту. Цей рішучий крок був винагороджений нечуваним успіхом і зростанням обороту. Але найголовнішим стало усунення небезпечної залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку компанії. У ці ж роки логотип зазнав чергової зміна: замість складного тексту «LM " Liqui Moly» в логотипі стало легке і суворе написання «LIQUI MOLY».

У другій половині 90-х років для компанії з'явилися нові перспективи розвитку експорту. Якщо до цього можна було розвиватися тільки в західному напрямку (Європа, Америка), то з розпадом Радянського Союзу і появою нових незалежних держав на території колишнього соціалістичного блоку, ринок почав значно перебудовуватися. Росія, Україна, Казахстан, а за ними й такі азіатські країни як Китай, Японія, Тайвань, Сінгапур утворили нову платформу світового ринку. У 1997 році марка LIQUI MOLY офіційно з'являється в Росії!

У 1998 році Ернст Простий, викупивши всі акції, став єдиним власником компанії LIQUI MOLY. З приходом до керівництва Ернста Проста, якісний сервіс і задоволення потреб покупців стало як ніколи першочерговим завданням маркетингу компанії.

У компанії з'явилася велика кількість рекламно-інформаційних матеріалів, безпосередньо сприяють підвищенню впізнаваності марки LIQUI MOLY: буклети, каталоги, сувенірна продукція. Марку LIQUI MOLY можна побачити на різних виставках і заходах, а також на рекламу в ЗМІ.

Високий рівень продажу продукції підтримується численними маркетинговими заходами, які забезпечують значний успіх як всередині країни, так і за її кордоном. Компанія підтримує різні заходи не тільки авто-і мотоспорту, але і в інших видах спорту: водну Формулу-1, футбол, хокей, баскетбол, волейбол, великий теніс, лижі, спортивний стрілянину і т. д. Звичайно ж найбільшим досягненням стала підтримка команди Jordan в гонках «Формула-1».

  

У 2002 році відбулося останнє зміна логотипу. Новий логотип став суворішим і солідніше.

На самому початку 2000-х в асортименті компанії з'явилися нові лінійки моторних масел. Це революційна серія фірмових масел MOLYGEN, на зміну якій у 2013 році прийде його нове покоління – MOLYGEN NG. А також нова лінійка спеціалізованих масел – TopTec і Azia-America. Збільшився асортимент трансмісійних масел, з'явилася лінійка спеціалізованих трансмісійних масел TopTec. Поступово змінився дизайн лінійок автохімії та автокосметики. Тепер вся автокосметика має жовто-помаранчеву гаму, а на баночках автохімії з'являються малюнки зображують спрямованість. А в 2012 році почалося поступове зміна в лінійці моторних масел, в результаті якої стало набагато легше орієнтуватися в їх різноманітті.



На даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює більше 600 чоловік. Продукцію з маркою LIQUI MOLY можна зустріти практично скрізь: на АЗС, в магазинах і гіпермаркетах, в сервісах і дилерських центрах, промислових і сільськогосподарських підприємствах по всьому світу. Важливо відзначити, що вся продукція LIQUI MOLY виробляється виключно в Німеччині, на двох заводах у містах Ulm і у Saarlouis. Грамотна політика розвитку веде до того, що щорічно зростають виробничі потужності і оборот компанії. При цьому поступово змінюється спрямованість бізнесу і пріоритетним стає розвиток експорту продукції.

Сьогодні компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії. Щорічно збільшується кількість зарубіжних партнерів, активно займаються збутом продукції у своїх країнах і звичайно ж збільшується число прихильників марки, які глава за главою продовжують «писати» успішну історію компанії. Саме завдяки їм марка LIQUI MOLY три роки поспіль отримує титул «Найкращого бренду в Німеччині» (за опитуванням провідних німецьких видань: Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner